top of page

PracticeGate koolituskeskus

Oleme pühendunud kvaliteetsele täiendkoolitusele, keskendudes professionaalide arengule erinevates valdkondades. 

Klienditeenindaja kaubanduses baaskoolitus

Toimumise ajad on kursuse infos kirjas

|

Veebikeskkond Zoom

Aeg ja asukoht:

Toimumise ajad on kursuse infos kirjas

Veebikeskkond Zoom

Koolituse info:

Uute koolituste kuupäevad:

  • 05. juuni 2025 - 31. juuli 2025

  • 05. august 2025 - 30. september 2025

  • 06. oktoober 2025 - 28. november 2025

  • 05. detsember 2025 - 30. jaanuar 2026


Registreerimisel märgi kindlasti registreerimisvormil kuupäev.


Koolituse maht: 78 akadeemilist tundi, millest 58 akadeemilist tundi on teooria osa, 10 tundi praktilisi ülesandeid ja 10 tundi iseseisvaid ülesandeid.

Koolituse maksumus: 800€ (sisaldab KM)


Sihtgrupp: Kõik osalejad, kes soovivad töötada klienditeenindajana kaubandusettevõttes ja pakkuda kvaliteetset teeninduskogemust klientidele


Õpiväljundid:

1) Mõistab teenindaja rolli ja vastutust ning omab kliendikeskset mõtteviisi;

2) Rakendab teenindustöös tööalaseid isiksuseomadusi, hoiakuid ja tahet teenindada;

3) Loob positiivse esmamulje ning meeldiva õhkkonna klientidele;

4) Rakendab klientide vajaduste määratlemise tehnikaid ja aktiivset kuulamist;

5) Kasutab erinevaid suhtlemistehnikaid lisamüügi tegemisel ning püsikliendisuhte loomisel;

6) Mõistab meeskonnatöö olulisust teenindusprotsessis ning oma rolli selles.


Õppesisu:

Koolitusel läbitakse järgmised teemad:


1. Teenindaja roll ja vastutus

  • Teenindaja töö olemus, roll ja vastutus

  • Kliendikeskne mõtteviis versus „enesekeskne“ mõtteviis

  • Tööalased isiksuseomadused(WOPI test)

2. Hoiakud ja tahe teenindada

  • Hoiakute tekkimine ja nende mõju

  • Klienditeenindaja isiksus  ja mõju teenindusele

  • Kliendikesksete hoiakute kujundamine

3. Positiivne esmamulje

  • Meeldiva õhkkonna loomine

  • Kontakti loomine ja hoidmine

  • Verbaalse ja mitteverbaalse suhtlemise koosmõju

  • Teenindaja käitumise kohandamine kliendi käitumisega

4. Kliendi vajaduste määratlemise tehnika

  • Aktiivse kuulamise tehnikad

  • Mõjus keelekasutus. Mida klient tahab/ei taha kuulda?

  • Õigete küsimuste küsimine ja küsitlemise meetodid

5. Püsikliendisuhte loomine ja lisamüük

  • Lisamüük meeldiva tervikliku teeninduse kaudu

  • Kliendisuhte areng

  • Väärtuse loomine kliendile

6. Meeskonnatöö ja koostöö

  • Koostöö aluspõhimõtted klientide ja partneritega

  • Meeskonnatöö olulisus teenindusprotsessis ja müügitulemuste saavutamisel

  • Meeskonnatöö arenguetapid

  • Indiviid ja meeskond, meeskonnarollid (Belbini test)

7. Digitaalsed töövahendid

  • Canva

  • Excel

  • Outlook

  • Zoom, Teams


Vaata koolituskava SIIT!

Share this event

Usaldusväärne partner

Meie tööd on tunnustanud mitmed sõltumatud organisatsioonid – see kinnitab, et liigume õiges suunas. Meie jaoks on oluline olla mitte ainult professionaalne, vaid ka vastutustundlik ja pikaajaline koostööpartner.

Top5 pereettevõte_veebimärgis.png

Oleme uhked, et meie pere loodud koolituskeskus on kasvanud millekski, mida hindavad ka teised. See auhind kinnitab, et südamest tehtud töö ja hooliv juhtimine loovad midagi püsivat.

PRONKSmärgs2024.png

Vaimse tervise pronkstase on tunnustus meie sihikindlale tööle turvalise ja toetava töökeskkonna loomisel. Hoolime oma inimeste heaolust – see peegeldub ka meie koolituste sisus.

TOP_100_2024-EST (5).png

Kuulume Eesti kiiremini kasvavate ja tugevamate ettevõtete hulka. See on tunnustus meie arengule, efektiivsusele ja kvaliteedile.

Võta meiega ühendust!

Eesti keeles

info@practicegate.ee

Tel: 5305 5577

Vene keeles

anzella@practicegate.ee
Tel: 5907 7769

  • Facebook

Täname ühendust võtmast! Oleme Sinu sõnumi kätte saanud.

bottom of page