
PracticeGate koolituskeskus
Oleme pühendunud kvaliteetsele täiendkoolitusele, keskendudes professionaalide arengule erinevates valdkondades.
Klienditeenindaja kaubanduses baaskoolitus
Toimumise ajad on kursuse infos kirjas
|Veebikeskkond Zoom
Aeg ja asukoht:
Toimumise ajad on kursuse infos kirjas
Veebikeskkond Zoom
Koolituse info:
Uute koolituste kuupäevad:
05. juuni 2025 - 31. juuli 2025
05. august 2025 - 30. september 2025
06. oktoober 2025 - 28. november 2025
05. detsember 2025 - 30. jaanuar 2026
Registreerimisel märgi kindlasti registreerimisvormil kuupäev.
Koolituse maht: 78 akadeemilist tundi, millest 58 akadeemilist tundi on teooria osa, 10 tundi praktilisi ülesandeid ja 10 tundi iseseisvaid ülesandeid.
Koolituse maksumus: 800€ (sisaldab KM)
Sihtgrupp: Kõik osalejad, kes soovivad töötada klienditeenindajana kaubandusettevõttes ja pakkuda kvaliteetset teeninduskogemust klientidele
Õpiväljundid:
1) Mõistab teenindaja rolli ja vastutust ning omab kliendikeskset mõtteviisi;
2) Rakendab teenindustöös tööalaseid isiksuseomadusi, hoiakuid ja tahet teenindada;
3) Loob positiivse esmamulje ning meeldiva õhkkonna klientidele;
4) Rakendab klientide vajaduste määratlemise tehnikaid ja aktiivset kuulamist;
5) Kasutab erinevaid suhtlemistehnikaid lisamüügi tegemisel ning püsikliendisuhte loomisel;
6) Mõistab meeskonnatöö olulisust teenindusprotsessis ning oma rolli selles.
Õppesisu:
Koolitusel läbitakse järgmised teemad:
1. Teenindaja roll ja vastutus
Teenindaja töö olemus, roll ja vastutus
Kliendikeskne mõtteviis versus „enesekeskne“ mõtteviis
Tööalased isiksuseomadused(WOPI test)
2. Hoiakud ja tahe teenindada
Hoiakute tekkimine ja nende mõju
Klienditeenindaja isiksus ja mõju teenindusele
Kliendikesksete hoiakute kujundamine
3. Positiivne esmamulje
Meeldiva õhkkonna loomine
Kontakti loomine ja hoidmine
Verbaalse ja mitteverbaalse suhtlemise koosmõju
Teenindaja käitumise kohandamine kliendi käitumisega
4. Kliendi vajaduste määratlemise tehnika
Aktiivse kuulamise tehnikad
Mõjus keelekasutus. Mida klient tahab/ei taha kuulda?
Õigete küsimuste küsimine ja küsitlemise meetodid
5. Püsikliendisuhte loomine ja lisamüük
Lisamüük meeldiva tervikliku teeninduse kaudu
Kliendisuhte areng
Väärtuse loomine kliendile
6. Meeskonnatöö ja koostöö
Koostöö aluspõhimõtted klientide ja partneritega
Meeskonnatöö olulisus teenindusprotsessis ja müügitulemuste saavutamisel
Meeskonnatöö arenguetapid
Indiviid ja meeskond, meeskonnarollid (Belbini test)
7. Digitaalsed töövahendid
Canva
Excel
Outlook
Zoom, Teams
Vaata koolituskava SIIT!
Usaldusväärne partner
Meie tööd on tunnustanud mitmed sõltumatud organisatsioonid – see kinnitab, et liigume õiges suunas. Meie jaoks on oluline olla mitte ainult professionaalne, vaid ka vastutustundlik ja pikaajaline koostööpartner.

Oleme uhked, et meie pere loodud koolituskeskus on kasvanud millekski, mida hindavad ka teised. See auhind kinnitab, et südamest tehtud töö ja hooliv juhtimine loovad midagi püsivat.

Vaimse tervise pronkstase on tunnustus meie sihikindlale tööle turvalise ja toetava töökeskkonna loomisel. Hoolime oma inimeste heaolust – see peegeldub ka meie koolituste sisus.
.png)
Kuulume Eesti kiiremini kasvavate ja tugevamate ettevõtete hulka. See on tunnustus meie arengule, efektiivsusele ja kvaliteedile.