
PracticeGate OÜ
K, 21. veebr
|Zoom
Personalispetsialisti baaskursus
Asukoht
21. veebr 2024, 07:00 – 19. apr 2024, 07:00
Zoom
Rohkem infot
Koolituse maht: 100 akadeemilist tundi
Koolituse maksumus: 1000€ (sisaldab KM)
Sihtgrupp: Õppima on oodatud inimesed, kellele meeldib inimestega tegeleda, nende arengule ning karjäärile kaasa aidata.
Õpiväljundid:
- omab süsteemset ülevaadet personalitöö valdkondadest, mõistab nende omavahelisi seoseid ja mõju organisatsiooni eesmärkide saavutamisele;
- mõistab personalitöö põhimõisteid, printsiipe ja meetodeid ning rakendab neid personalitöös;
- kasutab personalitöö tarkvara;
- lähtub äri- ja kutseeetika nõuetest ning kehtivatest õigus- ja normatiivaktidest;
- on valmis osalema kodanikuühiskonnas ning tuleb toime kaasaegses majandus-, ettevõtlus- ja töökeskkonnas, järgides projekti- ja meeskonnatöö põhimõtteid.
Õppesisu:
Organisatsiooni- ja personalistrateegia koostamine ning rakendamine – 16 akh.
Organisatsioonistruktuur, juhtimine sh personalijuhtimine organisatsioonis;
Organisatsioonikäitumine- ja kultuur, personalijuhi kompetentsid;
Organisatsioon ja üksikisik, rühm ja meeskond;
Motivatsioon, eestvedamine, juhtimisstiilid;
Välis- ja sisekeskkonna mõju organisatsiooni
juhtimisele, keskkonna analüüsi läbiviimine;
Planeerimine: strateegiline, taktikaline ja operatiivne planeerimine ning nende seos personalijuhtimisega;
Organiseerimine, töökorralduse ja struktuuri
kujundamine, kontrollisüsteemid.
Sisekommunikatsiooni korraldamine ning kollektiivsed töösuhted ja sotsiaalpartnerlus – 16 akh.
Sisekommunikatsiooni olemus ja väärtus ettevõtte jaoks, erinevate sihtrühmade roll sisekommunikatsioonis;
Sisekommunikatsiooni kui info liikumise võimalused ja vahendid;
Kollektiivne töösuhe, töötajate kaasamine ja selle mõju organisatsioonile;
Sotsiaalpartnerlus, usaldusisik.
Töösuhete administreerimine ning tööohutuse ja tervishoiu korraldamine – 32 akh.
Tööõigus, töötegemise õiguslikud alused;
Individuaalsed ja kollektiivsed töösuhted;
Töökorraldust reguleerivad dokumendid;
Personaliarvestuse süsteemi loomine;
Personalitöö eetika ja isikuandmete töötlemine;
Töötervishoid ja tööohutus.
Personali planeerimine, töö analüüs, ametikohtade hindamine – 2 akh.
Personali vajaduste prognoosimine ja planeerimine;
Töökorralduse kujundamine;
Töökohtade hindamise analüüsi meetodid ja läbiviimine;
Värbamine ja valik – 2 akh.
Värbamis- ja valikutegevuse keskkond;
Värbamise ja valiku ettevalmistamine;
Värbamine, valikumeetodid;
Valiku kokkuvõte, töösuhte läbirääkimine;
Uue töötaja sisseelamise toetamine;
Isikuandmed värbamise ja valiku protsessis.
Töötajate hindamine – 2 akh.
Personali hindamise ettevalmistamine ja läbiviimine;
Tagasiside andmine;
Personali hindamise analüüs.
Tasustamine – 2 akh.
Palgaturg
Palgasüsteemi (töötasusüsteemi) loomine;
Mitterahalised tasud ja soodustused;
Töö ja palgaökonoomika.
Töötajate arendamine ja koolitus – 6 akh.
Suhtlemise alused;
Käitumine suhtlemissituatsioonides ja suhtlemiskonfliktid;
Grupp, grupiprotsessid, meeskonna töö alused;
Koolitusvajaduse väljaselgitamine, planeerimine ja läbiviimine;
Koolituse tulemuslikkuse hindamine.
Personaliuuringute läbiviimine – 2 akh.
Uurimisprobleem ja uuringu eesmärk;
Info kogumise allikad;
Uurimismeetodid (küsitlus, intervjuu, vaatlus, dokumentide analüüs, eksperiment);
Andmete kogumine, töötlemine ja analüüs;
Uuringust kokkuvõtte koostamine.
Vaata koolituskava SIIT!