top of page

N, 29. aug

|

Zoom

Suhtlemine ja klienditeenindus tervishoiu ja hoolekande valdkonna töötajatele

Aeg ja asukoht:

29. aug 2024, 09:00 – 15:00

Zoom

Koolituse info:

Koolituse maht:  8 akadeemilist tundi

Koolituse maksumus:  49€ (sisaldab KM)

Sihtgrupp: Inimesed, kes töötavad või asuvad tööle tervishoiu- või   hoolekandeasutustes, kiirabibrigaadides ja

puutuvad igapäevatöös kokku erinevate klientide/patsientidega ning soovivad

suurendada kliendiga/patsientidega suhtlemisel professionaalsust.   Kõik huvilised.

Õpiväljundid:  

1. Teab kes on klient/patsisent hoolekande/tervishoiu asutuses

2. Oskab kasutada erinevaid suhtlemise ja kommunikatsiooni tehnikaid

3. Teab kuidas säilitada ja juhtida vestlust

4. Hoiab kolleegidega head suhtlust ja kommunikatsiooni

Õppesisu:

  • Klient/patsient hoolekande/tervishoiu asutuses
  • Suhtlemise alused
  • Kommunikatsiooni vormid
  • Klienditeeninduse alused tervishoiu ja hoolekande asutuses
  • Suhtlemine kolleegidega

Share this event

bottom of page