top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/bc3ec7bc825c4e6ca746c659189cea83.jpg/v1/fill/w_288,h_162,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/bc3ec7bc825c4e6ca746c659189cea83.jpg)
PracticeGate OÜ
N, 29. aug
|Zoom
Suhtlemine ja klienditeenindus tervishoiu ja hoolekande valdkonna töötajatele
Aeg ja asukoht:
29. aug 2024, 09:00 – 15:00
Zoom
Koolituse info:
Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi
Koolituse maksumus: 49€ (sisaldab KM)
Sihtgrupp: Inimesed, kes töötavad või asuvad tööle tervishoiu- või hoolekandeasutustes, kiirabibrigaadides ja
puutuvad igapäevatöös kokku erinevate klientide/patsientidega ning soovivad
suurendada kliendiga/patsientidega suhtlemisel professionaalsust. Kõik huvilised.
Õpiväljundid:
1. Teab kes on klient/patsisent hoolekande/tervishoiu asutuses
2. Oskab kasutada erinevaid suhtlemise ja kommunikatsiooni tehnikaid
3. Teab kuidas säilitada ja juhtida vestlust
4. Hoiab kolleegidega head suhtlust ja kommunikatsiooni
Õppesisu:
- Klient/patsient hoolekande/tervishoiu asutuses
- Suhtlemise alused
- Kommunikatsiooni vormid
- Klienditeeninduse alused tervishoiu ja hoolekande asutuses
- Suhtlemine kolleegidega
bottom of page