top of page

E, 06. mai

|

Tallinn, Viljandi

Pedagoogika kursus

Pedagoogika kursus lasteaiaõpetajatele, põhikooli õpetajatele. Alustavale õpetajale Algusega järgnevatel kuupäevadel: 06. mai 2024 05. juuli 2024 09. september 2024 11. november 2024 13. jaanuar 2025

Aeg ja asukoht:

06. mai 2024, 09:00 – 05. juuli 2024, 15:00

Tallinn, Viljandi

Koolituse info:

Uute koolituste kuupäevad:

  • 06. mai 2024 - 05. juuli 2024 (Tallinn, Viljandi)
  • 05. juuli 2024 - 06. september 2024 (Tallinn, Viljandi)
  • 09. september 2024 - 08. november 2024 (Tallinn, Viljandi)
  • 11. november 2024 - 10. jaanuar 2025 (Tallinn, Viljandi)
  • 13. jaanuar 2025 - 14. märts 2025 (Tallinn, Viljandi)

Registreerimisel märgi kindlasti registreerimisvormil kuupäev ja asukoht.

Koolituse maht:  150 akadeemilist tundi, millest 80 akadeemilist tundi on teooria osa, 50 akadeemilist tundi on praktiline õpe ning 20 tundi on iseseisev töö.

Koolituse maksumus:  1560€ (sisaldab KM)

Sihtgrupp: Pedagoogilise hariduseta eelkooli ja põhikooli õpetajad ja õppealajuhatajad, pikapäevarühma kasvatajad ning huvialajuhid

Õpiväljundid:  

• On teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest, üldpädevustest, grupiprotsessidest ning toetab õppija terviklikku arengut ja valmisolekut õppimiseks;

• Toetab õppijate individuaalseid õpivajadusi, hindab õppija õpioskuste ja õpimotivatsiooni taset ning arvestab neid õpieesmärkide seadmisel ja tegevuste planeerimisel; 

• Lähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks ja õppimiseks sobivad meetodid ning sobiva õpivara;

• Rakendab süsteemselt erinevaid õppimist toetavaid tagasisidestamise ja hindamise viise, sh digitehnoloogiaid õpiprotsessi ja õppija arengu kohta, lähtudes õppija eripärast ja õppekavast; 

• Kujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise õpikeskkonna, lähtudes õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning ühistest kokkulepitud väärtustest; 

• Reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetes; 

• Jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel; 

• Loob õppija ja lapsevanematega usaldusliku suhte ning teeb koostööd õppija arengu toetamiseks sh kaasab ja annab õppija edenemise kohta tagasisidet õppijale ja lapsevanematele; 

• Tegutseb meeskonnaliikmena õpikogukonnas enda ja kolleegide professionaalse arengu ning selle kaudu õppija arengu toetamise eesmärgil.

Õppesisu:

I moodul - Õppija toetamine 

  • Teadlikkus õppija arengust ja õppimisest;
  • Õppija tundmaõppimine;
  • Õppija individuaalsete õpivajaduste toetamine;
  • Koostöise õppija kujundamine.  

II moodul - Õpi- ja õpetamistegevuse kavandamine   

  • Õpetaja töö kavandamine;
  • Õpivara valimine, kohandamine või koostamine;
  • Õpikeskkonna kujundamine. 

III moodul – Õpetamine 

  • Õppija arengu toetamine;
  • Klassi/rühma juhtimine;
  • Õppimise toetamine;
  • Õpimotivatsiooni toetamine;
  • Digitehnoloogiate mõtestatud kasutamise toetamine;
  • Tagasisidestamine ja arengut toetav hindamine.  

IV moodul - Refleksioon ja professionaalne enesearendamine  

  • Oma töö reflekteerimine ja enesearendamine;
  • Erialase teadmuse arendamine sh kutse-eetika;
  • Psühholoogiline esmaabi;
  • Oma füüsilise, vaimse ja emotsionaalse heaolu tagamine.  

V moodul – Koostöö, suhtlemine ja juhendamine

  • Kaasamine ja ettevõtlikkus;
  • Lapsevanema nõustamine õppimise valdkonnas;
  • Õpikogukonnas ja võrgustikes tegutsemine;
  • Suhtlemine erinevate sihtgruppidega.

Vaata koolituskava SIIT!

Share this event

bottom of page